Realizacjia zamówień

Po złożeniu zamówienia otrzymasz automatyczny e-mail systemowy z potwierdzeniem zakupu. W tym momencie zamówienie przekazywane jest do realizacji. Statusy zamówienia będą wysyłane w wiadomościach email na podany przez Ciebie w zamówieniu adres. 

Termin wysyłki wynika z dostępności produktów oraz wybranej formy płatności. Przesyłki realizujemy z wykorzystaniem następujących usług kurierskich:

- Paczkomaty InPost (w przypadku kominków i palenisk ogrodowych dostawa do paczkomatu nie jest zazwyczaj możliwa)

- Usługa Poczta48 (usługa kurierska świadczona przez kuriera Pocztex, w przypadku produktów kruchych dodatkowo z ręcznym sortowaniem przesyłek)

- Usługa Pocztex24 Express 

- Kurier DPD lub inny po ustaleniu z klientem w przypadku gdy konieczna jest dostawa na drugi dzień roboczy bez opóźnień

Jeśli zachodzi zmiana sposobu doręczenia wobec wybranego przez klienta, staramy się zawsze uzgodnić z klientem wszelkie zmiany i ustalić najbardziej dogodną formę doręczenia. Może być to skutkiem specyfiki towaru lub wolą klienta, a w niektórych przypadkach niemożnością zrealizowania wysyłki usługą zgodną z dokonanym wyborem.

Paczki wysyłane są codziennie wczesnym popołudniem. Najczęściej produkty zamówione do południa nadawane są w ten sam dzień roboczy.

Gdyby produktów nie było na stanie lub nastąpiłyby opóźnienia w realizacji, zawsze podejmiemy próbę kontaktu, aby wyjaśnić przyczynę opóźnienia.

Dostępność produktów

Robimy wszystko, co w naszej mocy, aby prezentowane w sklepie produkty były fizycznie dostępne. W przypadku konieczności zamówienia towaru u naszego dostawcy, realizacja zamówienia może się wydłużyć, o czym niezwłocznie poinformujemy. Dołożymy wszelkich starań, aby informacje o takiej ewentualności były przejrzyste lub możliwie szybko przekazywane naszym klientom.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy od home.pl